Facebook Zszywka.pl RSS

Poleć Znajomym

Doutzen Kroes dla EMILIO PUCCI / pełna kampania!

  |   Redakcja

Zauważyliście, że w nowym sezonie każdy szanujący się projektant inspiruje się stylem minimum jednej rasowej gwiazdy z przeszłości? Dyrektor kreatywny Burberry, Christopher Bailey, zachwycił się klasycznym szykiem modelki lat 60. Christine Keeler, Alice Temperley z Temperely of London zupełnie oszalała na punkcie garderoby Tippi Hedren z planu Ptaków Hitchcocka, zaś nasz dzisiejszy główny bohater - Peter Dundas pracujący dla Pucci - nie potrafił poprzestać na jednej muzie i wybrał całe trio dziewczyn robiących furorę na przełomie dekad 60/70: włoską aktorkę i modelkę Anitę Pallenberg, szwedzką aktorkę i reżyserkę Britt Ekland, a wreszcie amerykańską modelkę Angie Bowie (pierwszą żonę TEGO Davida). 

 

EFEKT? Fascynacje z rodzaju 70s kipią z niemal każdego skrawka materiału, jaki pojawił się w kolekcji Emilio Pucci fw 2013/14 - bardzo wzorzystej, szalenie kolorowej i niewiarygodnie sexy. W żadnym wypadku nie znajdziecie tu długich spodni, bo królują mikrodługości: sukienki, szorty oraz tuniki, koniecznie noszone w zestawie z krótkimi, puszystymi futrami i kozakami z superobcisłą cholewą sięgającą ud. Retro klimat całości podkręca atak grzywek i luźno puszczonych, długich włosów, które potrafią uwodzicielsko tańczyć wokół ramion przy każdym kroku, dodając swojej właścicielce tej szczególnej dawki artystycznego rozmachu

 

Topowych elementów z wybiegu nie mogło oczywiście zabraknąć w nowej kampanii Emilio Pucci. Twarzą kolekcji została piękna Doutzen Kroes (zastąpiła ambasadorkę ss 2013 - Carolyn Murphy), a za obiektywem stanął najbardziej zapracowany duet sezonu - Mert & Marcus!

Komentarze

Do góry