Facebook Zszywka.pl RSS

Poleć Znajomym

Saskia de Brauw & Cara Delevingne by Karl Lagerfeld dla FENDI fw 13/14!

  |   Redakcja

Oto kampania inspirowana historią: Fendi wraca do korzeni, czyli do miasta, w którym wszystko się zaczęło... 

 

1918, Rzym. Adele Casagrande otwiera przy Via del Plebiscito zakład produkujący futra i galanterią skórzaną, by siedem lat później, po ślubie z Edoardo Fendi, zmienić nazwę butiku na Fendi. Przez kolejną dekadę salon cieszy się ogromną popularnością wśród bogatych rzymianek, zaś buty, torebki i futra spod szyldu FF zyskują miano kultowych.

 

W efekcie już na początku lat 30. małżeństwo Fendi debiutuje z kolejnym sklepem przy Via Piave, choć na międzynarodową popularność marka musi jeszcze poczekać kolejnych 30 lat. To wtedy do zespołu projektantów dołącza 30-letni Karl Lagerfeld, który stworzy logo FF i wprowadzi biznes do międzynarodowej gry. 

 

Dzisiaj Fendi należy do globalnej potęgi LVMH, ale nie odcina się od swoich rzymskich początków. Tylko w tym roku marka przekazała ponad 2 mln euro na renowację słynnej Fontanny di Trevi, ulice Wiecznego Miasta stały się również cichym bohaterem kampanii fw 2013/14.

 

Po tutejszych dachach spacerują Saskia de Brauw & Cara Delevingne, prezentując obłędne futra, kolorowe torebki i hitowe szpilki z najnowszej kolekcji. Zdjęcia: Karl Lagerfeld.

Komentarze

Do góry