Facebook Zszywka.pl RSS

Poleć Znajomym

Nie poddawaj się Jesieni | Ćwicz !

  |   Katrin

 

Robi się chłodniej i wiele z nas nie ma już ochoty na poranny jogging. Wieczory stają się dłuższe i chętniej siedzimy przed komputerem z kubkiem gorącej czekolady zamiast iść na siłownię.

 

Nie warto jednak chować naszej „oponki” pod swetrami, bo i tak przypomni nam o sobie wiosną. Już teraz pomyśl o ćwiczeniach na tą niesforną partię ciała.

 

 

NOŻYCE

·         Połóż się płasko na macie. Rozłóż ręce przy tułowiu, dłońmi dociskając do podłoża, lub załóż ręce za głowę. Zegnij kolana i podciągnij je pod żebra. To pozwoli Ci wciągnąć brzuch i uaktywni mięśnie pleców, dociskając je do płasko do ziemi.

·         Podnieś obydwie nogi do góry w kierunku sufitu ciągle naciskając plecy do ziemi. Powoli opuszczaj prawą nogę aż do momentu, kiedy będzie kilka centymetrów nad ziemią. Przytrzymaj. Powoli powróć i to samo ćwiczenie wykonaj lewą nogą.

·         Musisz poczuć pracę mięśni. Powtórz ćwiczenie 20-30 razy na każdą nogę.

 

 

KOŁYSKA

·         Siedząc na macie umieść piłkę pomiędzy swoimi udami. Włóż dłonie pod kolana i przyciągnij je jak najbliżej siebie.

·         Następnie połóż się w tej pozycji kołyską na macie, by później podciągnąć klatkę piersiową z pomocą piłki ku górze, do pozycji wyjściowej.

·         Powtórz to ćwiczenie 15-20 razy.

 

 

ŁÓDŹ

·         Usiądź na macie. Zegnij nogi w kolanach i unieś je balansując na pośladkach. Trzymaj kręgosłup prosto, postaraj się też wyprostować nogi bez zaokrąglania pleców. Jeśli Ci się to nie uda, możesz ugiąć kolana.

·         Ćwiczenie wykonaj 6 razy. Postaraj się wytrzymać w tej pozycji przynajmniej 30 sekund.

 

I pamiętaj, tylko systematyczne ćwiczenia dadzą upragnione rezultaty.

 

Źródło

 

Komentarze

Do góry