Gatta Active Shapewear, którą można było znaleźć w strefie luksusu – Concept Store, po raz pierwszy pojawiła się na łódzkim Tygodniu Mody. Specjalnym Gościem była Joanna Horodyńska, która w sobotę 21 kwietnia pomagała wszystkim chętnym paniom dobrać bieliznę odpowiednią do ich sylwetki i figury. Znana stylistka wskazywała, które partie ciała powinny być modelowane, a które podkreślane. Doradzała także, jak się ubrać, by zaakcentować swoją kobiecość. Wszystkie uczestniczki opuściły Concept Store z wybranym modelem bielizny Gatta Active Shapewear. Całą akcję dokumentowała ekipa Gatta TV, czyli nowy filmowy projekt marki. W Concept Store swoją premierę miały także dwa zupełnie nowe produkty Gatta Active Shapewear: pas i top, które już niebawem pojawią w sprzedaży.
„Liczne rozmowy czy wspólne dobieranie odpowiedniej bielizny z Joanną Horodyńską pokazują nam czego kobiety oczekują od bielizny modelującej Gatta Active Shapewear. Panie mogły się przekonać, że nasze produkty nie tylko modelują, ale też wyglądają seksownie i są bardzo modne. Nasza bielizna także po raz kolejny pojawiła się na wybiegu" – mówi Monika Kazimierczak, Brand Manager Gatta Active.
Natalia Jaroszewska, której pokaz zamykał Fashion Week Poland, już po raz drugi w swojej kolekcji wykorzystała bieliznę modelującą Gatta Active Shapewear. Propozycje marki doskonale pasują jako baza pod lekkie i zwiewne sukienki. Dzięki temu kobiety czują się komfortowo, a kreacja wygląda jakby była założona na nagie ciało.
Markę Gatta Active Shapewear już niebawem będzie obecna na kolejnych modowych wydarzeniach.

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe
Komentarze