Facebook Zszywka.pl RSS

Poleć Znajomym

Gatta Active Shapewear podbiła Fashion Week Poland

  |   Magda

Gatta Active Shapewear, którą można było znaleźć w strefie luksusu – Concept Store, po raz pierwszy pojawiła się na łódzkim Tygodniu Mody. Specjalnym Gościem była Joanna Horodyńska, która w sobotę 21 kwietnia pomagała wszystkim chętnym paniom dobrać bieliznę odpowiednią do ich sylwetki i figury. Znana stylistka wskazywała, które partie ciała powinny być modelowane, a które podkreślane. Doradzała także, jak się ubrać, by zaakcentować swoją kobiecość. Wszystkie uczestniczki opuściły Concept Store z wybranym modelem bielizny Gatta Active Shapewear. Całą akcję dokumentowała ekipa Gatta TV, czyli nowy filmowy projekt marki. W Concept Store swoją premierę miały także dwa zupełnie nowe produkty Gatta Active Shapewear: pas i top, które już niebawem pojawią w sprzedaży.

„Liczne rozmowy czy wspólne dobieranie odpowiedniej bielizny z Joanną Horodyńską pokazują nam czego kobiety oczekują od bielizny modelującej Gatta Active Shapewear. Panie mogły się przekonać, że nasze produkty nie tylko modelują, ale też wyglądają seksownie i są bardzo modne. Nasza bielizna także po raz kolejny pojawiła się na wybiegu" – mówi Monika Kazimierczak, Brand Manager Gatta Active.

Natalia Jaroszewska, której pokaz zamykał Fashion Week Poland, już po raz drugi w swojej kolekcji wykorzystała bieliznę modelującą Gatta Active Shapewear. Propozycje marki doskonale pasują jako baza pod lekkie i zwiewne sukienki. Dzięki temu kobiety czują się komfortowo, a kreacja wygląda jakby była założona na nagie ciało.

Markę Gatta Active Shapewear już niebawem będzie obecna na kolejnych modowych wydarzeniach.

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

mat.prasowe

Komentarze

Do góry